Wednesday 23 March 2011

jodoh pertemuan di tangan tuhan..........

ramai yang mengatakan cinta d IPT terlalu lama...nanti bila dah berumahtangga cepat rasa bosan...betul ke?tapi ramai juga kwn2 aku yang berbahagia hingga sekarang dgn pasangan IPT masing2 .pokok pangkalnye pada hati....kalau ikatan perkahwinan itu kerana Allah.....insyaallah berkekalan hingga ke syurga...amin......tipulah kalau dalam gerbang perkahwinan itu tak de gelombang tsunami....ini semua asam garam sebuah mahligai.kerana dari sinilah tercetusnye sessi pujuk memujuk....jgn malu utk memujuk pasangan anda kalau beliau merajuk...tambahan pula kesalahan tu dtg dari kealpaan anda sendiri.....proses pujuk memujuk ini boleh melahirkan rasa  menghargai diantara pasangan masing2....betul tak?Aku juga bahagia dgn pasangan yang aku kenali sejak d zaman IPT lagi.buktinye sehingga sekarang aku berbahagia d samping suami n anak2 yg menjadi penyambung zuriat kami nanti....syukur kehadrat Allah kerana memberi kebahagian kepada aku sekeluarga.......THANK YOU ALLAH........

No comments:

Post a Comment